Po pěti letech nastoupil Jan Galda

02.02.2014 18:26

ŠK Hošťálkovice - ŠK Šenov A  2,5:5,5  Dalšího soupeře z horkých kandidátů na postup máme za sebou. V zápase jsme nastupovali bez tří hráčů základní sestavy a to bez 3. 5. a 6. šachovnice. Jelikož jsem opět končil jako poslední, nemohu se k jednotlivým partiím vyjádřit. Jenom co jsem tak pokukoval kolem sebe, tak mohu napsat, že Jan Galda, který nastoupil po dlouhých pěti letech, hned narazil na ostříleného borce Nikolaje Petrova a docela sympaticky mu vzdoroval. Na druhé straně zase Mirek mile udivoval jak nás, tak i zřejmě soupeře. Jak získal figuru navíc nevím, ale závěr hrál hodně zkušeně. Vítězství nad tak silným hráčem nikdo nečekal. Rado, klasika. Bez chyb, trpělivost na prvním místě = zasloužená remíza. Také Ljubo na druhé šachovnici černýma remizoval, a ta moje remíza s pěšcem navíc, byla už za stavu 2:5, přitom oba dva jsme toho času už taky moc neměli. Nechtěl jsem riskovat, neboť soupeř byl kvalitativně určitě lepší a už jednu takovou "vyhranou" partii jsem pěkně zvoral. Jelikož největší naši soupeři ve spodní části tabulky rovněž prohráli, na 8.místě jsme se po tomto kole udrželi.

Výsledky a tabulka je sekci SOUTEŽE statistika v  sekci TURNAJE A STATISTIKY